in a manner music

Loading...

Πληροφορίες

Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2008

τελικα εφυγες

της στέλνεις μήνυμα αλλά ενοχλείται..πλάι της κάποιος άλλος πια..
εκείνο το περιτύλιγμα απ τη σοκολάτα που σου φερε απ το Παρίσι κι έγραφε πάνω σ αγαπώ και που το φύλαγες χρόνια ,μοιάζει εφιάλτης.
Όπως και το ότι έφυγες απ τη ζωή της για να βρει τον εαυτό της,
μα τώρα κάποιος άλλος της κρατάει το χέρι,κοιμάται μαζί της
και εσύ θα σέρνεσαι ξανά στα μπαρ με ποτό και με χόρτο κρυφά στο σπίτι να λιώνεις,
να σαπίζεις για αυτή που νιώθεις πως έπαιξε με την καρδιά σου .
Ακόμη την αγαπάς,
κανείς θεός δεν θα μουσκέψει τα χέρια του στην ματωμένη ψυχή σου
κανένας άνθρωπος σαν κλαις κρυφά δεν θα το ξέρει για να σε κρατήσει όρθιο
καμιά μανα δεν θα καταλάβει ποτέ ,γιατί έπαψες καλά να της μιλάς
καμιά άλλη δεν θα καταλάβει πως σκάβει το πρόσωπό σου η θλίψη ..

10 σχόλια:

τρέξε γρήγορα αρκετά για να σωθείς είπε...

Κοίτα να δεις που θα γίνουμε και φιλαράκια.

Αλήθεια έχει πολύ πλάκα. Τα ίδια ακριβώς άκουσα ένα βράδυ σε ένα μπαράκι στη Θεσσαλονίκη. Του στέλνω μήνυμα αλλά τον ενοχλώ, και δε θέλω να τον ενοχλώ. Αλλά τον αγαπάω. Ακολούθησαν πολλά βράδια. Σε μπαράκια, σε παγκάκια, σε σπίτια. Μια μέρα μου ζήτησε να μείνω μαζί της για να μη σε πάρει τηλέφωνο. "Το ξέρω ότι δε μ' αγαπάει αλλά θέλω να ακούσω τη φωνή του. Θέλω να δω τι κάνει. Μόνο αυτό. Μείνε μαζί. Σε παρακαλώ μη με αφήσεις να τον πάρω τηλέφωνο. Θα μου πει ότι έχει τα δικά του. Θα με σκοτώσει αν μου το κάνει ακόμα μια φορά. Μη μου επιτρέψεις να με πληγώσει.Μείνε μαζί μου απόψε σε παρακαλώ."

Γι' αυτό σου λέω. Όπως πληγώνεσαι εσύ από εκείνην που τόσο αγαπάς, έτσι πληγώνονται και αυτές που έτυχε να σε αγαπήσουν.

Καλές οι αναμνήσεις μα άνοιξε τα ματάκια σου πριν να είναι αργά.
Με όλο το σεβασμό ένας άνθρωπος που δεν μπορεί πια να τρέξει γρήγορα.

ποντίκι είπε...

Kαλημέρα,

Πολύς πόνος. Κρατηθητε γιατι είναι μόνο που νιώθετε αυτη την έλειψη και αυτός είναι ο μεγαλύτερος πόνος.
Το έχω περάσει... τρέξε αλλά όσο τρέξεις δεν θα κάνεις τίποτα.
Μείνε εκεί που είσαι απλά ξεκούνισε το μυαλό σου και ξεπερασε το.
Κανεις κακό στον εαυτό σου με το να θέλεις μόνο να τον- την ακούσεις.
Η ζωή είναι μπροστά σου και με αυτο τον τρόπο δεν θα το δεις και θα σε προσπεράσει γιατί αυτή τρέχει πιο γρήγορα.
Μην μένετε πίσω. Προχωρήστε ξέρω ότι είναι δύσκολο, αλλά περνάει μένει μια γλυκια ανάμνηση.
1 ολόκληρο χρόνο έμεινα μόνη μου ...... τον σκεφτόμουν και έλπιζα οτι θα αλλάξει γνώμη και θα γυρίσει αλλά τελικά αυτός έπεζε μαζί μου.
Τώρα εγώ είμαι σε άλλη αγκαλιά, δεν ξέρω αν τον πονάει αυτό, αλλά εγώ δεν τον σκέφτομαι και εσείς μου τον θυμήσατε.
Μπορώ να πω με σιγουριά οτι όσο ήμουνα μόνη βρήκα τον εαυτό μου και τώρα ξέρω και τι θέλω και αυτό που ήθελα τόσο πολυ το έχω.
Εναν άνθρωπο να με αγαπάει και να τον αγαπάω με όλη μου την ψυχή.

Λόγια απο κάποια που πέρασε και έζησε την μοναξιά και την ελειψη εκείνου μέσα στο πετσί της.

Φιλιά.

alicia είπε...

:) ψιτ?

Βασιλης Σπανουδακης είπε...

δεν εχω καταλάβει πως ενιωσε έτσι κάποιος άνθρωπος για μένα ,αλήθεια..μπρ'αβο του,το κρυψε καλά,αν και θα ήταν καλύτερα να το εκδηλώσει,παρ όλο το αποτέλεσμα..ο συγχρονισμός είναι ότι πιο δύσκολο..

ναι ,θα ανοιξω τα ματια μου και θα ξαναζήσω ,βαρέθηκα να σέρνομαι σαν σκουπίδι που το κατατρέχει ο άνεμος και κάπου-κάπου το αφήνει μπρος στην πόρτα της για να το πατήσει απλά..

θα το ξεπερασω θα δεις..

fei είπε...

μπορει να σε καταλαβει.ενας γιωργος.ενας δημητρης.ενας θανος.ενας αλεξανδρος.που κατα καιρους μου ειπαν τα ιδια λογια....τα ιδια με εσενα....

La Dona Catalana είπε...

αφοπλιστικό..δε σου δίνει περιθώρια για 'ναι,αλλά..'

Βασιλης Σπανουδακης είπε...

ψέμματα η αλήθεια...δεν με νοιαζει πια ,ανωνυμη-ε



ναι φέι ,ειναι πολλοι που περνούν και μακάρι να ξεπερνούν τέτοιες καταστάσεις,να φτάνουν σε μια αγκαλια,σε έναν άνθρωπο να τους κταλαβαίνει και να τους αγαπά,όπως το ποντικάκι της παρέας..

ILive2LoveMe είπε...

τελικα όλοι φεύγουν κάποτε, ακόμη κι όταν παραμείνουν δίπλα σου. κι ίσως τότε είναι χειροτέρη η φυγή , γιατί την αντικρύζεις μη έχοντας επιλογή. τελικά κάποιοι μένουν, όχι γιατί το θέλουν , αλλά γιατί δεν έχουν κάπου αλλού να βολευτούν τόσο καλά. ή φοβούνται να μη χάσουν αυτά που θεωρούν κεκτημένα.
μια φυγή είναι όλα. ακόμα και η συνύπαρξη. κι αυτή φυγή είναι... από τους εαυτούς μας.
Καλό βράδυ , φιλιά.

Νεράιδα της βροχής είπε...

έλα...ο δρόμος μπροστά είναι...

κι αν ακόμη κι αυτός φαντάζει μεγάλος...βήμα βήμα όλοι προχωράμε...

έλα...

:)

φιλιά βρόχινα...

Βασιλης Σπανουδακης είπε...

ολα ειναι φυγη..ισως ilivetolove δεν ξέρω πια ,μαγευομαι μονο με την ταση φυγης των ταξιδιών..νεραιδα σ ευχαριστώ,το έλα σαν τραγούδι με την ελεωνορα ζουγανέλη είναι καταπληκτικό..